onsdag 9. januar 2008

PIX AND PRESENTATION!!

Som en venn en gang sa;

"Et bilde forteller mer enn turen ord" -
Karl Tobias Jacobsen


Kristian



Bendik



Dette er kara som skal ut å reise.
Ikke mange dagene igjen, knutene begynner å løse seg opp etter mangle mnd'r med strev.
Vi har fått ordnet de siste småtingene som visum, forsikring, og etter mange telefon samtaler med vår kjære Silje fra Kilroy, endelig fått flybillettene i posten.

Vi lander i Vietnam neste fredag!
Ikke så mye å si foreløpig, vi fryser fortsatt i Norge.

So long

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dere er fine dere:)
Nå skal jeg gjøre en hel haug med kjemioppgaver og lese fysikk, hurra, er ikke så rent lite misunnelig...

Anonym sa...

åh så koselig :)

Anonym sa...

Nå fortjener vi å få litt musinnelse av dere :P
Lykke til med realfagene!

Helga sa...

pix, schmix..
sjå kor flotte dokke e då.
Godt at eg i det minste veit kven dokke yndar dokke for.
kjekt å sjå KK idag, BB har eg til gode. Eg gler meg til alt er ferdig og det går an å slappa av.
Faen te mas.

real peace & seabreeze

Anonym sa...

Lever dere???

Eigd sa...

Vi lever i beste velstand, er litt knapt med internett ute pA landet ;)