torsdag 10. april 2008

Uruguay - eit soloeventyr

Etter nokre dagar med hard festing i Buenos Aires skilde me lag for ei lita stund. Bendik, med Stian hengjande paa slep, flydde til Bolivia for aa vitja familie. Kristian droppa Bolivia, og reiste heller til Uruguay. Kva som skjer/skjedde i Bolivia faar Bendik ta.

Nattelivet i Buenos Aires kan knekken paa aldri saa roeynde partykings. Etter aa ha vore sengeliggjande nokre dagar med feber, var det tid for aa koma seg vekk og aa pleia kropp og sjel. Colonia i Uruguay vart destinasjonen.

Dette er berre ein time med hurtigbaat fraa Buenos aires saa transport var null stress. Byen er liten og avslappa, men litt turistisk i helgene. Fann eit bra hostel med masse bra folk. Her var det chilling i gamlebyen, chilling paa stranda og grilling paa hostellet. Max relax! Gjorde ikkje saa mykje eigentleg, saa eit eventyr var vel aa ta hardt i. Men det var digg. Om nokre dagar er det Peru for alle penga.

koz Kizzy



Uruguay lol.


Chill strand utan folk. Vatnet var elvevatn med gjoerma i, saa det var brunt. Ellers saa maatte ein tusla gjennom slummen for aa koma hit.


Fyrtaarnet i Colonia.

Priscilla (fraa Brasil) og Renato (fraa Sicilia). Renato snakka perfekt siciliansk-engelsk.

Innsjoen ved Colonia. Endaa ein chill plass.


Litt av gamlebyen sett fraa fyrtaarnet


Kristian og Renato er soete for fotografen.



3 kommentarer:

Anonym sa...

heihei! så artig å følge med! veldig misunnelig her jeg sitter og leser dritfysikk, kjemi og diverse uni fag...flinke dere er til å ta bilder!:D kos dere videre!

Helga sa...

du ser så mykje spennande du kristian. og så vandrar du gjennom slummen utan å vere redd!

eg har mi fulle hyre med å terge på meg anders sandven. det er nesten ei 50% stilling, men eg klarer meg bra. sjekk ut bjornsonsgate16.blogspot.com

nice bilde der eg ser litt ut som eit troll.


du ser drithøg ut på bildet btw.

Anonym sa...

Ok. Her freistar eg å redda verda du nyttar som leikeplass. Grei ansvarsfordeling.

Du går glipp av sinte hardangerbønder som ikkje får planta nye epletre og prestar som svimer av som floger i sine eigne mugginfiserte hus fordi kommunen ikkje vedlikeheld dei. Spanande kvardag, hæh?

(Den er det, forresten. Kvardagen altså. Eg er ikkje ironisk og ikkje bitter:)

Og btw. siciliansk-engelsk er undervurdert.

Kos dykk og MAT på!

-Journalistjævelen T-