onsdag 30. april 2008

U.S. of A. photoshoot!

Bildetid!!!


San Francisco cable cars

Bendik og vennane hans

Bendik og Alcatraz

Kissy Kay e digg!

Fag drag

The Strip i Las Vegas

Blakk i Boron, California.

Det siste maaltid, ogsaa i Boron, California.

Streets of San Fran!

Streets of San Fran II

Bendik og Hoover Dam.

Bendik og Mr. Italiano.

Kristian og Joe Dirt the Crackhead!

Wedding Chapel. Hadde me hat 55 dollars hadde nok framtida sett annarleis ut.

Litt av the Strip.

Nevada Oerken!
K: Stor eh!?
B: Ja, jaggu!
Grand Canyon
Dingel Dangel SKriummel Skrammel pt. 2
Grand Canyon feat. Black Bird

The GC!

3 kommentarer:

Rosegut #1 sa...

Koffø har du med sherpaen fremdeles Kristian? For det er vel Bendik som tek bilet av deg og sherpaen? Sherpaen er tilogmed berrføtt, har han ikkje sko?

Ellers, eg misunnar dykk kraftigt. Eit vakkert eventyr det bedriv dagane med.

Helga sa...

du driv no dine eigne eventyr også du, dramsgaard. Dykk er flotte slik oppstilt mellom sand og stein. Eg skal rame det inn for ettertida, skal eg. lovelovelove

Anonym sa...

Æsj, jeg har eksamen om en uke...Dette hjalp ikke!
Men! Dere koser dere, og da blir jeg gla:) Når kommer dere hjem til fedrelandet igjen??
Kos dere masse masse videre.
Klemmer til dere begge:)